Elektronika i Technologia...

tu znajdziesz interesujące Cię kwestie!

Jakie znaczenie ma prawidłowe działanie działu zakupowego, wydajne narzędzia do wspomagania jego pracy.

Większość firm, w tym wszystkie z branży produkcyjnej i handlowej będą się przede wszystkim opierać na zakupach towarów i materiałów. Dopiero jak się je zakupi to będzie można pomyśleć o tym, aby je sprzedaż z zyskiem lub coś z nich zrobić. Od sprawnego działania działu zakupów często zależy bardzo dużo, dlatego też ważne jest, żeby pracowali tam kompetentni, wspomagani profesjonalnymi narzędziami pracownicy. Bardzo przydaje się w tym obszarze przykładowo nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem mający moduł zaopatrzenia.

Oprogramowanie dla firm
Napisał: Kirsty Pitkin
Na podstawie: http://www.flickr.com
Wykorzystując go osoby odpowiedzialne za zakupy w firmie dostają możliwość kontrolowania, jak szybko dane towary rotują i w jakiej liczbie trzeba je zamawiać, aby bez przerwy utrzymywać określoną ich ilość na magazynie. Jeżeli z jakiś powodów towary nie zostałyby na czas zamówione, to okazać by się mogło, że po prostu by ich brakło w firmie. A sytuacja tego typu to prosty kierunek do tego, żeby stracić klienta i na nim nic nie zarobić, bo zwyczajnie odejdzie on do konkurencji, która będzie miała wszystko czego będzie potrzebował.



Nowoczesne rozwiązania technologiczne coraz częściej zaczynają także stosować dostawcy. Do cieszących się bardzo dużym zainteresowaniem w ostatnich latach są zaliczane zakupowe platformy, udostępniane online każdemu zainteresowanemu klientowi. W ogólnym skrócie platforma zakupowa jest nowoczesnym rozwiązaniem informatycznym, pozwalającym na pełną, automatyczną obsługę zakupowych procesów, dzięki czemu wiele z nich przebiega sprawnie, szybciej i bez konieczności udziału pracownika - logintrade - platforma zakupowa.
Platformy takie przeważnie dają możliwość przeprowadzenia integracji z systemami klientów, przez co na przykład zamówienia nie będą już wprowadzane ręcznie po otrzymaniu maila, ale same się ładują do bazy platformy i generują potrzebne dokumenty. Przez to w systemie ERP klienta wystarczy wykonać zapotrzebowanie i zmienić je w zamówienie, a dalej wszystko zrobi się automatycznie. Takie rozwiązania mają jeszcze ten plus, że eliminują wszystkie pomyłki, które się pojawiały podczas ręcznego przepisywania dokumentów.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-02-02 14:46:57
Tagi: dokumenty, klient, firma, magazyn, Informatyka, przedsiębiorstwo, ERP